In de afgelopen maanden is er hard gewerkt om een nieuwe huisstijl voor Concredis te ontwikkelen. Met een divers team van circa 10 collega’s zijn wij aan de slag gegaan met het vinden van de betekenis van Concredis en het ontwikkelen van een merkvisie. We hebben eerst onze kernwaarden bepaald en vastgelegd om zo tot een herziening van onze merkidentiteit te komen.
Al sinds 2003 verbinden wij credit professionals, met opdrachtgevers en met elkaar. Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers in verbinding staan met elkaar, met onze opdrachtgevers en de klanten van onze opdrachtgevers. Door met elkaar in verbinding te staan, kunnen we van elkaar leren en elkaar verder helpen. Hierdoor kunnen wij ons als Credit Professionals blijven ontwikkelen en in blijven spelen op ontwikkelingen in de markt.
Het symbool dat je in ons nieuwe logo ziet, staat voor verbinden. Onze credit professional bouwt relaties op en deze worden steeds sterker. Concredis gaat dagelijks relaties aan en ook deze worden steviger door te leunen op onze kernwaarden. Een stevige relatie brengt je in ons vak naar het einddoel. De blauwe kleur in het nieuwe logo gaat daarom van licht naar sterk.
Ons uiterlijk hebben we een nieuwe frisse upgrade gegeven met als doel ons innerlijk beter aan het voetlicht te brengen. Wij blijven Concredis, een bedrijf dat credit professionals ontwikkelt en relaties binnen credit management met elkaar verbindt. Juist die aspecten hebben we verwerkt in ons nieuwe uiterlijk om dat verhaal beter te kunnen vertellen. Onze opdrachtgevers kunnen van ons dezelfde kwaliteit blijven verwachten, zoals we dat al sinds 2003 doen. We gaan er alleen meer over vertellen en het meer naar buiten uitdragen. We zijn trots op wat we sinds 2003 als Concredis bereikt hebben en we zullen de komende tijd van ons laten horen en meer uitdragen waarvoor we staan.
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.